17 Haziran 2018 Pazar

Astral seyahat nasıl yapılır ? EN İYİ VE TEK DOĞRU TEKNİK

Evet doğru geldiniz , bi önceki yazımda kendim hakkımda ufak bir geçmiş anlattım (OKUSANIZ DAHA İYİ OLUR) bu gün biraz ilim vermeye geldim .

Astral seyahati yapabilmek için onlarca , yüzlerce teknik vardır , hepsi birbirinden zor ve birbirinden saçma , ben onaların bir çoğunu denedim  hepsi bullshit. bu gün size astral seyahati yapabilmeniz için hatta ASTRAL SEYAHATİ YAPABİLMEK İÇİN YAPILABİLECEK TEK GERÇEK YOLU ANLATACAĞIM.

Gerçek Rem anı , uyku ile uyanklık arası, size hemen anlatıyorum meyvenin birazını kendime saklıyorum size tek bir teknik vereceğim.

Alarmınızı uykunuzun ortasında uyanabileceğiniz bir zamana alın , yani siz daha uykunuzu almadan uyanacağınız bir zamana.Bu 1-2 saat sonrasıda olabilir .Alarımınızı kurdunuz uyudunuz ve alarmınız çaldı ve bi 10 saniye durun (sakın uyku dalgasını - gerizekalılığını kaçırmayın) ve tekrar başınızı yastığa koyun , sürekli astral seyahate geçeceğinizi düşünerek salıncakta sallandığınızı yada kaydırakta kaydığınızı düşünün zaten otomatik olarak hissedeceksiniz. Bi zaman sonra ilk denemeniz ise elinizde olmadan garip bi ürperti olacak ama unutmayın siz resmen tanrısınız sakın korkmayın , ve gerisi gelecek .. çıkış yapacaksınız bu belki rüya kontrolüde olabilir yada yatağınızın  hemen yanı da olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder