17 Haziran 2018 Pazar

Ateizm ve parapsikoloji geçmişim

Genelde ateist denilmesini sevmem çünkü insanlarda şöyle bir algı oluşuyor , "ne yani ateist olunca daha mı havalı oluyorsun?" hayır , be gerizekalı ne yapabilirim inanmanın bir adı varsa inançsızlığın da bir adı vardır. Eskiden bayağı istikrarlı bir müslümandım , durun baştan başlayayım .

 5-6 sene önce bir yaz tatilindeydim , o sıralar bir şeyler yaşıyordum yani ; uyanırken bir yerden düşermiş gibi uyanıyordum. Çok gerçekçi düşüyordum ama , bir gün bunu internette bir araştırayım dedim. Yazdığımda bir sürü şey çıkmıştı her yerde ayrı bişey yazıyordu , ama bir şey dikkatimi çekmişti "Astral seyahat". Ucundan tuttum bikere , bunun uygulamalarını okudum öğrendim , gecleri hep astral seyahate çıkmaya çalışırdım , ondan sonra bilenler bilir parapsiklojinin derinlerinin başlarındaydım astral seyahat derken Telekinezi gibi şeylerede sardım gecem gündüzüm bunları araştırmak ve yapmaya çalışmaktı , bir şeyler yapabildinmi diye sorarsanız , evet bu gün bazı şeyleri yapabiliyorum ama internette yazanlar bullshit (palavra). Neyse gene anacam şu kelimeyi "bilenler bilir" telekinezi ve enerjiler konusunda iki taraf vardır "pozitif & negatif" negatif taraf kulağa korkunç ve kötü bir grup gibi geliyor değilmi ?. Gözlerim bir zamanlar seyirmeye başlamıltı çok seyiriyordu tabi bu seyirmelerin başladığı zamanlar ben parapsikoloji gruplarına katılmışımda , çok ,insanla görüşmüşümde  yani anlayacağınız bayağı bi yol katetmiştim . Gözlerim seyirme nedenini araştırmaya sorgu sual etmeye başladım ki , tanıştığım kişilerden biri bana bunun cinlerle ilgili olduğunu söyledi , beyin öyle harikadır ki öyle inandım ki o gece gördüğüm halisülasyonlar kabuslar ... bu olaydan sonra riyazet misali internetten parapsikolojiden "Hayattan" koptum kesildim. Bir zikirler çekiyorum islama bir bağlandım bir namaz kılıyorum . bu islam aşkı senlerce sürdü zaman içinde bir şey oldu "Üveyslik zikri" denen bir şeyle tanıştım  , bu zikir öyle fantastik şeyler idaa ediyor ki inanılmaz yani , hiç durur muyum hemen başladım uygulamaya. Sabahın aydınlığında ve akşamın karanlığında günde iki defa yapılan bir zikir bu . 2 sene geçti ben ilmime ilim kattım, ve ateist bir arkadaşla karşılaştım . Onunla yarım sene boyunca tartışıyorduk hep sınıfta ama bir sorun vardı , çocuk anlattığı her şeyle her yönden hakklıydı. Lafı fazla uzatmayayım başıma gelen herşeyin cevabını aldım islam ve "Tanrı" akla mantığa uygun değildi beyin mükemmel bir şey var olamayan şeyleri en gerçekçi şekilde yutturabilir. Vel hasıl inançsızım. Kendimi böyle ufaktan tanıtayım , benim hakkımda biraz fikir sahibi olun dedim. Yakında sesli klavye kullanmam gerekebilir sanırım elle yazı yazmak hiç bana göre değil ama neyse :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder